عرش الهی
عرش الهی
و خداوند عرش الهی را بی نظیر آفرید

 

یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم نخور

کلبه ی احزان شود روزی گلستان غم نخور

 

اللهم عجل لولیک الفرج



نظرات شما عزیزان:

sanaz
ساعت15:01---28 تير 1392

دوست خوب را باید روی چشم ها گذشت کجایى… چشم هایم بهانه ات را گرفته اند…

سلام من برگشتم خوشحال میشم دوباره به وبلاگم سر بزنی ،مرسی، فعلا


الهه
ساعت20:50---22 فروردين 1392
عشق من ميشي

☁.¸¸.•☂مریم☁
ساعت23:53---3 بهمن 1391
خدایا

بابت آن روز که سرت داد کشیدم متاسفم!!!

من عصبانی بودم

برای انسانی که تو میگفتی ارزشَش را ندارد

و من پافشاری میکردم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 1 بهمن 1398برچسب:, توسط محمد جواد